Thursday 25 February 2010


apa maksud persahabatan??

kalau bertemu kte tidak bersapa?

apa erti sayang kawan??

kalau bertentang mata mngelak sahaja??

apa makna setiakawan...

kalau belakang kutuk mmber2...
[agak2 arr brader]


sering kau kata pada ku...'tkper bro sabar yer dgn smuanyer'
tp
.
.
.
.
bler kawan tu pergi...dalam ati ko berkata
'lantak ko arr..ak kesah per'

bg aku..kawan,sahabat,teman,sadiq,zamili,friend..kalau yg tidak sampai penghujungnyer
maka tidak sah perhubungan..
tidak relevan pertalian...
hancur sudah kasih sayang....

aku mencari..kawan ku..yag setia,tidak berubah hati,percya..
ohhh

amat sukar..tidak mngapa...jika aku terpaksa melalui jalan suram ini..
berseorangan...tidak mengapa...
ak pasrah...ak akan setia bersama diriku selamnya...

aku tidak melupai kamu teman..jika kamu tidak mampu mengingati ku dalam ingatanmu...
maseh lagi ku kata tidak mngapa..kerana...

ak setia...










8 comments:

  1. aku kwn ko tak?

    aku pun sangsi sebab aku kutuk ko 24 jam.

    haha.

    ReplyDelete
  2. lepak r...
    ade ag kwn ko yg setia & hensem kan...
    mcm aku...

    ReplyDelete
  3. aduhh..aku sntiasa ad d sblh mu..at least,blik ak sntiasa ad d sblh blik mu..huhu

    ReplyDelete
  4. sadis:haha..ko mmber gelapku~~

    cast:per yg perghhh??gay laa ko~

    shrek:ko mmg ensem dan baek...tu pasl ak syg ko~~

    k.e:hehe..ko temn sejati weyh...~

    ReplyDelete
  5. camni ke mmbr?
    ckp mmbr sndiri gay?
    b.t.w:aku mmbr ko ke x?
    hahaha

    ReplyDelete