Sunday 27 June 2010

3 minggu cuti=12 hours time for sleep per day..

belakangan ni..aku asyik2 dengan bgitu lamenyer..tidak cukup dgn hanya 6 jam tdo optimum..aku tdo lg 6 jam...dah cam bayi kecil jer.
org tnyer.

'woi,ko tk pening ke?'

ak pon cakap..

'entah..bes jer tdo lme2...tk yah nk pikir pape..tdo..bangun..rse indah dan seronok'..

aku buat pengakuan ni..aku mmg tdo 12 jam tanpa ragu2..sememangnya aku tk rse rugi plak bgn2 jer dah ptang...wo0o0o0...pastu malam blik...haha...


tapi rsenyer mase cuti jer ak buat perangai..dah aku sorang2 kat umah...tdo laa keje aku kan...
nk buat ape lagi....




*******************




mmber serumah ku yang bajet beliau seakan nihon jin (orang jepun) mletakkan name beliau zoul yuuki...apekejadah beliau letak name tuh..cm nme kartun jer..hehe..

dia cakap..

'tuh laaa..orang soh gi wat ibadat umrah tak nak..kan dah bosan..'


cehh...kepada zoul yuuki...kepalahotak kauu..

muahahahaha....

ak rse sangat gumbira kau tahu...sungguh tenang..haha
lpas ni nk start class daa.so ak perlu mase yg byk sket utk berehat...huhu..

maklum lahh..result ak trok..itu kau pon thu..
lpas ni nk boost..


dan zoul yuuki(beliau takde blog...)

aku rindu kamu hausmate..ok?





























1 comment:

  1. Siang adalah malammu
    Malam adalah siangmu

    Kelawar yep?

    ReplyDelete