Monday 21 June 2010

spesis terancam

hari ni aku pergi ke balad....

balad:tempat kalo kat malaysia org pggil pasar laaa...tmpt bli sayur,buah...lebih kurg cm pekan laa jgk...

tgah2 ak jalan2 dgn najib...

najib:housmate aku yg sudah bertambah berat...lalala~

tbe2 ak ternampak satu makhluk ni...ermm...
aku tk tau knapa kalo ak nampak makhluk ni...ak jadi mcm terkejut...macam surprised gler..
najib cuit ak..die ckp...

'ozy..tgok tu....'

ak jawab...

'owh..hehe..akhrowats~'

****************

ntah knapa lpas setahun duduk kt jordan ak nmpk akhrowat mcm nmpk alien...
sbb mcm asing sangat..
tapi kalo ak nmpk arab ker,org puteh ker,org russia ker..ak rse bese jer...
tp ble nmpk akhrowat..ak jadi terkejut..hehe...

info tambahan...makhluk yg aku panggil akhrowat tu ialah spesis homosapien(manusia)
berbangsa melayu tinggal kat jordan...dan mereka ialah perempuan...

selepas 6 thun di sini..adakah aku maseh lagi terkejut..??

ermmmm....mcm wat magik2 lak terkejut2 nih..

hehe..
ok2...gurau2 jer....
jgn marah yer akhrowat...

2.33 pm...
ats tilam empuk..
salam perdamaian...


























2 comments:

  1. leh...nmpk akhwat je pon...
    lu g r tackle low skit...

    ReplyDelete
  2. haha.
    kalau dulu dekat Mesia,punya lah teruja kan jumpa matsaleh,arab bagai bagai ni kan.
    now dah terbalik dah.hee.

    ReplyDelete