Friday 25 June 2010

saya suka menolong..harap maklum =P

semalam saya menolong manusia2 lain berpindah rumah..biasalah manusia...selepas bermukim di satu tmpat rase tidak selesa mendorng mereka berpindah...dalam bahasa geografi saya namakan sebagai migrasi..ye,migrasi..satu perkataan yang sesuai...

saya mndapat panggilan..dari manusia berlainan jantina...terima kaseh saya ucapkan kerana panggilan beliau mngejutkan saya pada pukul 2.30 ptg..

kata beliau..
'assalamualaikum..muazz.nak minta tolong boleyh...saya nak pindah umah..tolong angkat barang...'

saya kan seorang pelajar tahun satu perubatan yang baek hati...mestilah saya tolong..ape laaa..
hehe...
saya dengan mamai2 kucing terus mnjawab..

'ok lah..nanti saya tlong awak..nanti saya kol blik'


cewwah..tgok..sopan tak saya?dengan manusia berlainan jantina maseh saya cakap dengan pnuh pekerti..ho ho ho...

kemudian..handset berdering lagi..
ohh..saya knal nombor ni..ni nombor perempuan yang saya terlebih knal...muahahahah...

selesai panggil,saya sudah tahu hajat beliau,,ye,beliau mahu sya tolong angkat barang..sebagai macho man.saya dah biasa angkat barang2..almari tu biasa lah..

************

saya sangkakan..umah beliau satu tingkat..rupanya 3 tingkat..masyaAllah...almari besar mcm paus...beratnyer!
patah pinggang saya..adoiyai...

takpe laaa..naseb baik almari tu okay...
kalo calar2 lebih..tak ke marah tuan empunya almari tuh..hu hu hu..

sesungguhnya..saya berharap..selepas sudah dapat membantu mereka2 ni..diharap hubungan mmber sebatch lebih mudah utk dibawa berbincang..kalo nk intim tak perlu..saya maseh waras batas2 ni..ok?


kamu semua sudah nampak bukan kita saling memerlukan...maka janganlah berdalih lagi..
sudah belajar quran sunnah,syariah islamiyyah..tapi berkelakuan macam muallaf pula..

cmon laa sister,kalo korang tahu batasan..pergaulan terkawal..
kalo dah melampau sound laa..saya pon faham...

ringkas di sini..kamu,aku,kita..semua memerlukan..mari kita satukan kepala...sedar

'kita satu batch..nk grad same2..pandai2 pkir..ok?'




12.55

dah arr..aku nk tdo..selamat malam utk jordanians students...

selamat pagi malaysian..
bye2































5 comments:

  1. awk angkat almari tu sorang je er?
    kuatnyaa.....

    ReplyDelete
  2. haihh..ade sorg lagi tolong..tp malas nk ckp..tipu lah kalo sye sorg jer
    muahaha

    ReplyDelete
  3. o.O
    ingatkan awk angkat sorang je..
    ye laa,badan da tough..

    ReplyDelete
  4. abg muaz kuat,hebat tough,baek hati,hensem,chabi,intan,payung...
    hahhaa
    ada lg
    ada lg...
    kuat tido,kerek,cepat lupa membr especially aku...
    huhuhu

    ReplyDelete
  5. haha...ko ckp lebeyh laa gattuso...
    hehe...ak igt kauu laaa mann..mne leh lpe..
    dah laa kiut,berotot,org itali+kelate some more..

    perghhh...
    hehe

    ReplyDelete