Friday 25 June 2010

hari aku..aku punya suka..lalala~

cuti selama 3 minggu..sungguh membuatkan aku..lupa hampir semua perkara penting dalam hidup aku..jadual harian pun sudah tak menentu...[cehh..ngada2 nk berbahasa2 plakk]
hehe..

resmi kehidupan sorg pelajar medic yang lupa diri mmg mcm ni agaknyer...
jika orang kate aku lupa tarikh tak mengapa...tapi aku dah tahap serius dah ni.sehingga sekarang ni aku dah lupa hari ini hari apa...

sememangnya cuti 3 minggu tanpa kemana2 nampak bosan..tapi bagi aku,cuti 3 minggu ni mcm heaven...aku rasa bosan.Aku tak peduli budak2 ni nasehat aku...

'weyh mangkuk,gi ler jalan2..duit pnye banyak..ko kedekut apehal..'

camtu lah lebih kurang bunyi kata2 kawan2..

biar lah aku nk lepak2 camni...nak bangun pagi pon dah tk kesah
[aku semayang suboh woi]

tk perlu gi kelas..tak perlu sibuk2 nk study..hanya tenangkan diri..simpan tenaga...kan seronok tu..

mase masuk kelas dulu nak sangat lepak2..ni dah dapat mase lepak takkan aku tk bersyukur kan..so aku gne lah sebaik2 nya...peluang keemasan laa org cakap..

aku mungkin satu makhluk manusia yg special..kerana masa cuti ni..aku mencari satu nikmat...
nikmat bosan...best ape bosan2 ni..seronok gler kot..
takyah buat ape2..takyah pikir2 berat2...pikir ringan2..santai2..kan cool tuh..

so seharian aku disini.selepas get in bed..maka aku pon tdo..pada pukul 12.30 malam..
then bangun suboh kul 4 lebeyh then tdo blik..
pastu bangun semula pada pukul 2.30 ptg..amacam..cun tak gaya hdup gua...beatifool bukan?
mmg mcm org takde wawasan...
well
itulah yang aku panggil sebagai cuti...
tak perlu bergegas,pikir byk2..
bangun,lepak,tdo,men game,tgok movie...solat tu dah pasti laa...

so ni lah aktiviti aku...
cuti pon dah nak sampai pengakhirannya..
maka akan hilanglah episod nikmat bosan..nanti lpas ni dah tkde kot bosan2..aku nk melancong..
gi europe..gi mane2 jelah yg seronok..asalkan dapat jalan2...
yang tu kemudian lah aku story..

12.38 am..
sudah pagi...
brand new day...

aku yang bosan,ape kamu peduli..kan?
hehe






























No comments:

Post a Comment