Monday, 28 June 2010

buncit utk atuk2..kamu muda..jangan buncit ok?



hari ni aku nk bebel dan cerita psal kesihatan...ok...

senang jer..pasal perot.
yer..encik prot..
sangat penting utk kita semua mnjaga kesihatan..
salah satu tanda kita rajin ialah perut tidak lah buncit sangat...
kalo tgok dalam gmbr ni bgitu sarcastic messagesnye...

baru kawen tp badan da tk lawa dah...

makanlah..sebanyak mane yg kamu mahu,janji pergilah bersenam..itu paling mustahak...

tapi kalo kamu sorg yang sudah kurus tk bermakna kamu sehat..

nnt dulu,kamu mungkin boleh mndapat pnyakit sakit jantung..sbb mendapan lemak kolestrol durjana mnghalang peraliran di jantung kamu...

kalo kamu smua ade 6 packs lagi bagoslah..tu tanda kamu fit...nasehat saya hanyalah..sudah pandai makan pandai2 lah bersenam...

kalo tk buncit lah prot anda...
ok lah..tkde idea mahu ckp ape..nk lepak..




5.08 ptg

prut ak tk buncit,,

:)










3 comments:

  1. yelah kau ozzy...da buncit da lah...hahha

    ReplyDelete
  2. oww...mcm ko slim sgt...haha

    gmbar tu gambarkan kemalsan sorg suami shrek...

    ReplyDelete