Sunday 20 June 2010

mengapa salah faham?...saya kat jordan lah!!...erkk =.="
















ermmm...knapalah kalo sebut blajar middle east jer msti org cakap...

'tahniah laaa study kat mesir...bgus study
oversea'

'ko gi universiti naek unta ker?bese lahh mesir kann..'


ada juga yang makin kreatif tnye soklan..

'laaa..ptt laaa debab..makan roti byk sgt!nabi dulu makan roti tau..nabi ape ek yg kat mesir tu?'


aduhhh...aku sangat menghargai jika kamu tahu aku study kat JUST sebenarnya...
JUST ialah..[Jordan University of Science and Technology]

terang2 lagi dah tles..JORDAN...ble plakk jordan kat mesir brader..


sedang aku leka melayan FB tbe2 bnyi 'plop!'
tanda ade org chat dgn ak...

'hye muazz...u study mesir kan?panas x?'

cisss...ak dengan rse tawadhu' nyer cakap laa kat minah tu...

'ble pulak aku kat mesir ni...jordan laaa..'

dan kemudian sembang laaa...bla ..bla...bla...


*******************


dah setahun aku dekat jordan..tp tetap org salah faham ak kt mesir..adoiyai...

kat cni ak letak gmbr jamiah[universiti] ak bersama dri ku yg tampan ni...

sila ambil notakaki yer...
ana kat jordan...
[kalau dah gne 'ana' tu mmg tegas bukan...grrr...]

:)





















3 comments:

  1. sabar la brader.
    gua pun merasa benda yang sama.
    cuma bunyi 'plop' tu serius macam mahal. betul ke bunyik dia exactly begitu?

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    marah nmpk...
    drpd gua...
    orng tny study ape??
    gua jwb r medic..

    skali die ckp tahniah blaja rusia da...
    panas x pns

    ReplyDelete
  3. jib:haha..gua sabar laa nih..bnyi plop tuh mmg bes kalo tk sbut rse tk lengkap bercerita..muahaha

    shrek:haha..lu laen kes bai..gua tk tahan dorg ckp gua naek unta..haha..bodo laaa.. :)

    ReplyDelete